חושבים להתחיל לרכוב על אופניים? אתם צריכים לקרוא את זה | Eli Elkoubi

רוב האנשים זוכרים בחיבה את אותו היום בילדות שבו הם התחילו לרכוב בלי גלגלי העזר שלהם. בניגוד למשפט המפורסם, דווקא כן ניתן לשכוח כיצד לרכוב נכון על אופניים. אם אתם חושבים להתחיל או לחזור לתחביב זה, קראו מספר טיפים שיעזרו לנסיעה להיות חלקה יותר.

בחרו אופניים שמתאימים לכם

האופניים שתבחרו צריכים להתאים לסוג הרכיבה שאתם מתכננים – שטח או כביש. חשוב שהאופניים יתאימו במידה לגובה שלכם. כדי למצוא את המידה הנכונה אפשר להתייעץ עם מוכרי האופניים בחנויות הייעודיות. לפני שאתם רוכשים אופניים באלפי שקלים, צאו לסיבוב ניסיון קצר וודאו שהם באמת נוחים לכם.  

התאימו את הרכיבה ליכולתכם

אם עבר זמן מאז הרכיבה האחרונה שלכם, כדאי שתתחילו במסלול קל ומישורי ובקצב שמתאים לכם. מצאו את האיזון בין קצב שנוח ומתאים לכם, אך גם דוחף ומדרבן אתכם קדימה. במהלך הרכיבה, היו קשובים לגוף שלכם ולמאמץ שאתם משקיעים, זה בסדר להוריד מעט מהאינטנסיביות או הזמן כדי לא לפגוע בגוף. אם אתם לא מרגישים מאמץ כלל, נסו להאריך את האימון או לרכוב במסלולים קשים יותר.

הקפידו על בטיחות

אביזר בטיחות בסיסי שחובה שיהיה לכל רוכב הוא קסדה. חשוב שהקסדה תהיה בגודל הנכון ושתתאים בדיוק לראש שלכם. קסדה מתאימה יכולה להציל חיים. כדאי להקפיד להימרח בקרם הגנה לפני היציאה אם אתם רוכבים בשעות היום, ולא לשכוח לארוז הרבה מים, כדי לא להתייבש. אופניים נחשבים לכלי תחבורה, ולכן זכרו כי עליכם לציית לחוקי התנועה: עצירה ברמזורים ובתמרור עצור ואיתות בעזרת הידיים לפני פנייה. היו קשובים לכביש ואל תרכבו עם אוזניות. בזמן הרכיבה, הביטו קדימה כל הזמן, כדי שתוכלו לראות מכשולים בזמן ולהתכונן אליהם.

מוזמנים להציץ בבלוג ולמצוא את המסלול המומלץ שמתאים במיוחד ליכולות ולצרכים שלכם. רכיבה נעימה ובטוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות